2015. március 26., csütörtök

19. fejezet

Képtalálat a következőre: „magány”
Fent ülünk a vonaton és megyünk haza. Anya és apa tuti a vasútállomáson fognak már várni, de vajon Olivér is velük lesz? Nem hinném. Mióta Flórián újra az életemben van azóta valami megváltozott közöttünk, amit pontosan mi sem tudunk, hogy mi.  Olyan nehéz úgy tenni, mintha nem is érdekelne Oliver, és hogy mit fog szólni ahhoz a csókhoz. Flórian nem hibáztathatom miatta, és ez meg sem fordult a fejembe, hogy ilyet tegyek. Kettőn áll a vásár, én is ugyan annyira vagyok hibás miatta, mint ő. Na, jó, lehet, hogy egy kicsit még jobban is. El voltam keseredve Flórian meg megpróbált segíteni nekem. Aztán megtörtént és kész.
 - Min gondolkozol? - kérdezi Emma.
Egész megfeledkeztem róluk.
- Semmin. - hazudom. - Csak bambulok.
- Aha és közben azon agyalsz, hogy Oliver ki jön e eléd a vasútállomásra, úgy meglepiből. - mondta ki helyettem is az igazat Lili.
- Jó igazatok van, na, de mit csináljak, ha az agyam egyszerűen nem tud kikapcsolni és folyamatosan csak ezen kattog? - kérdezem elkeseredetten.
- Lazulj! - javasolta Lili.
- Könnyű azt mondani. Mit csináljak, ha egyszerűen nem tud hidegen hagyni, hogy Olivér el akar e hagyni, vagy sem? Szeretem és félek, hogy el fogom veszíteni. Olyan sok jó törtènt velünk, annyi szép emlék, ezeket nem lehet csak úgy egyik pillanatról a másikra elfelejteni.
- Persze, de ezt senki nem is várja el tőled. Csak azt mondjuk, hogy hiába agyalsz rajta, azzal nem fogsz semmit megoldani. - magyarázza Emma.
- Akkor mit csináljak? Szeretnék a legrosszabbra is felkészülni.
- Nem lehet, hogy kissé eltúlzod a dolgokat? - kérdezte Lili.
 - Lehet, de csak fel szeretnék a legrosszabbra is felkészülni.
- Mi csak segíteni akarunk.
- Tudom, és köszönöm, de ezzel egyedül birkóznék meg. - mondtam.
- Te tudod. - hagyták rám.

Persze, ebben teljesen igaza van Emmának, és Lilinek, hogy nekem kéne tudnom, de mi van akkor, ha én se tudom? Nem tudok megnyugodni, nem tudok nem Olivérre gondolni, és nem tudok nem azon aggódni, hogy mi lesz, ha megtudja, hogy csókolóztam Flóriánnal? Biztos nagyon ki fog akadni, és még az is lehet, hogy szakít velem. De egy dologgal még ő is tartozik nekem. Egy valamivel, amit megígért, hogy kirándulás után elmond. Vajon mit akar mondani? Jaj, ne, most már ezen is aggódhatok. Mi van, ha Flóriánnak igaza van, és tényleg szakítani akar velem, csak eddig a kirándulás miatt nem volt szíve szakítani, hogy a kiránduláson még jól érezzem magam? Jaj, Istenem, miért kell nekem mindig gondolkoznom? Ha gondolkozok, akkor minden sokkal rosszabb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése