2014. december 22., hétfő

4. fejezet







-         Szia, Szerelmem! – vettem fel nagyszünetben a telefonomat. Olivér hívott.
-         Van kedved meginni velem egy forró csokit? Tudod, hideg van meg minden, és úgy hiányzol mostanában. – hívott meg aranyosan.
-         Hát persze, ezer örömmel megiszok veled egy forró csokit. Semmi akadálya. Mikor?
-         Most.
-         Miért nem jöttél az osztályomhoz? Miért csak hívtál?  - kérdeztem.
-         Honnan veszed, hogy nem mentem el az osztályodhoz?
-         Azt azért észrevenném. – mosolygok.
-         Akkor fordulj meg, szépségem!
Gyorsan megfordulok, és tényleg ott áll mögöttem Olivér.
-         Hát te, de hogy? – nézek rá, majd Lilire és Emmára értetlenül.
-         Egy picit segítettek. – bökött a fejével a barátnőim felé.
-         Szívesen. – mosolygott rám Emma.
-         De, hogy csináltátok, hogy nem vettem észre?
-         Amikor Emmával beszélgettél az előbb, addig Olivért becsempésztük. Már ne haragudj, hogy ezt mondom, de nem volt valami nagydolog. Néha elégé bamba tudsz lenni.  – magyarázta Lili.
-         Köszi. – köszöntem meg a beszólást.
-         De a helyett, hogy velem beszélgetnél miért nem mész szíved választottjával egy forró csokira, ha már úgy is itt van?
-         Igazad van. – fogom meg Olivér kezét. – Menjünk!
Ahogy az ajtóhoz értünk Flóriánnal találtuk szembe magunkat. Eléggé csúnyán nézett ránk, és amikor elmentünk mellette direkt neki ment vállal Olivérnek, és közben csak úgy szikrázott a szeme a dühtől. Elégé ijesztő látvány volt.
-         Nagyon neked ment?- kérdeztem Olivértől, amikor hallótávolságon kívül hagytuk Flóriánt.
-         Nem, dehogyis. – mosolygott kedvesen.
-         Ne haragudj! – álltam meg előtte, miközben ő fogta a kezemet.
-         Ugyan miért haragudnék? – nézett rám értetlenül.
-         Miattam izél veled.
-         Nem igazán érdekel. – rántotta meg a vállát.
-         Szeretlek. – mosolyogtam rá.
-         Én is szeretlek.
Elmentünk az automatához, ahol vettünk két forró csokit, majd a legközelebbi üres padra leültünk beszélgetni.
-         Figyelj Szerelmem! – kezdte Olivér, majd megsimogatta a kezem. – Bevallom neked az igazat, nem csak azért hívtalak el forró csokizni, mert szeretlek és randizni szeretnék veled, hanem mert úgy érzem, van egy két dolog, amit meg kéne osztanod velem.
-         És mi az, amit meg kéne osztanom veled?- kérdeztem rá kissé megszeppenve.
-         Ki ez a Flórián, és mi közötök van nektek egymáshoz? – tért rá rögtön a tárgyra.
-         Hű. Végül is számítottam erre a kérdésre, és jogod van tudni, szóval elmesélem. Flórián az első szerelmem, akit én egykor nagyon szerettem.
Olivér bólintással jelezte, hogy érti, amit mondok, és figyelmesen hallgatta a történetet, amit én részletesen elmeséltem neki. Amikor a történet végére értem Olivér így szólt.
-         Most őszintén mit érzel még Flórián iránt?
-         Már semmi mást, csak haragot, dühöt.
-         Elhagynál engem miatta?
-         Nem.
-         Ez biztos?
-         Flórián a múltam, te pedig a jelenem és a jövőm. Én pedig a mának és a jövőnek élek.
-         Szeretlek. – mosolygott rám, majd gyengéden magához húzott, és megcsókolt.
-         Nem hagylak el. – ígértem neki.
-         Én se téged. – súgta, majd szorosan magához ölelt. Így álltunk egészen addig, amíg meg nem szólalt a következő órát jelző óra.
-         Most megyek, mert osztályfőnökim lesz. – mosolyogtam rá, gyorsan adtam neki egy szájra puszit, és már futottam is az osztályom felé, ő pedig boldogan nézett utánam.
Még éppen beszaladtam az osztályfőnök előtt a terembe, és gyorsan lehuppantam a helyemre, Emma mellé.
-         Na, mi volt? – érdeklődött Emma.
-         Majd mindent elmesélek részletesen a következő szünetben. – ígértem neki, majd a tanárnőre szegeztem a pillantásomat.
-         Jó napot mindenkinek!- köszönt kedvesen az osztályfőnök. – A mai órán megbeszéljük, hogy hogyan fog zajlani az osztálykirándulás.
Erre a mondatra mindenkinek felcsillant a szeme. Az osztálykirándulás jó dolognak számított a mi osztályunknál. Az mindegy hova mentünk, és mennyire untuk szét a fejünket festmények, vagy éppen szobrok nézegetése közben, mégis jobb volt, mint itt a suliban, a padban görnyedni.
-         Parádra fogunk menni, de előre jelzem, ez nem buli kirándulás, hanem tanulmányi kirándulás. Ennek a kirándulásnak nem az a lényege, hogy ki tudja jobban leinni magát a sárgaföldig, hanem az, hogy valami hasznos ragadjon is ránk. Érthető?
Többen elmosolyodtak az ofő szavain. Nem egy embernek jutott eszébe ezt a szabályt megszegni.
Egész órán a kirándulás részleteit taglaltuk. Megbeszéltük, hogy jövő héten lesz a kirándulás, és egy teljes hétre megyünk. Ennek mindenki nagyon örült. Végül is egész jó dolog egy teljes hétig hiányozni úgy, hogy nem kell hozzá igazolást szerezni. Tiszta buli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése